Wednesday, November 8, 2017

PRINCE PHILIP OF SWEDEN VS PRINCE WILLIAM OF ENGLAND PS MITT RÖST ÄR FÖR PRINCE PHILIP OF SWEDEN

PRINCE PHILIP OF SWEDEN VS PRINCE WILLIAM OF ENGLAND

Jag är inte blind! Prins Philip i Sverige är dock mycket bättre än prins William. Det finns bara en femårig åldersskillnad.

Prins William ser så gammal ut och han är äldre och han är tjock i ansiktet.

Prins Philip i Sverige är så snygg. Jämför med William, Prince Philip of Sweden borde vara i fokus. Eftersom han är snyggare än prins William

Han klär sig snyggare än William. Senast Prins William kommer undan som en slob nyligen. Prins Philip verkar mer glad i hans bilder som William kommer över som jag inte vill vara störd.

Hey Prince Philip of Sweden Jag hoppas att du ser det här. Min röst är för dig!

No comments:

On this Day Bette Davis was Born