Thursday, March 9, 2017

Moja siostra TRUDY COLEMAN BATTERSON POWYBURZENIOWY Bronchiectisis mógłbyś pomóc jej I KLIKNĄĆ NA PRZEJDŹ FUNDUSZ strona ME










Proszę POMÓŻ MOJEJ SIOSTRZE WIZYTĘ PRZEJDŹ FUNDUSZ STRONA ME HELP HER OUT HER NAME JEST TRUDY BATTERSON COLEMANA.


Siedem lat temu zostałam zdiagnozowana z chorobą płuc zwanej bronchiectisis. Bronchiectasis występuje przy ścianach dróg oddechowych (oskrzeli) gęstnieć w wyniku przewlekłego procesu zapalnego i/lub infekcji i powoduje gromadzenie się śluzu. (patrz link poniżej) w
zeszłym roku po bronchoskopii, moje płuca załamałby się powodując mnie w szpitalu ponad 3 1/2 miesięcy. Musiałam nauczyć się chodzić, ponieważ zostałam bedridden tak długi, że straciłam mięśnie nóg. Teraz odkąd tego szpitala minice, jestem podłączony do zbiornika tlenu na dobę. Mam nie były zakupy w 10 miesięcy, przegapiłem ojców moich cmentarnych, a przegapiłem mój krok córki baby shower. Jestem w stanie pod prysznicem się przysięgam. To, że nikogo nie codziennie i nie daje a druga myśli, nie mogę zrobić. Mój mąż robi wszystko, że jestem w stanie zrobić. Jest uczniem niepełnosprawnym vet sam! Jako ze jestem teraz w stanie przejść do mojej 30 High School Reunion, i syny moje wesele w listopadzie. Mam nadzieję na powrót do życia z komórek macierzystych terapia. Nie jest to 84% sukcesu, a mogłem uzyskać 15-22% moich pojemność płuc. Im nie jeden kto prosi o rękę uniki, ale chcę żyć aby zobaczyć moje dzieci i grand dzieci dorastają. Mam tylko 48 i nie posiadają jakości życia bez tej terapii. Jej nie objętych ubezpieczeniem mam więc do wychodzenia z funduszy mnie. Nie mam żadnych bogatych członków rodziny, aby poprosić o pomoc, więc jestem Poleganie tylko na hojności każdemu, kto chciałby pomóc. Mam załączone zdjęcia o mnie moje dzieci, moją piękną wnuczka mojego uroczego wnuka, moje psy, i mnie i mojego męża. Te zdjęcia mnie zostały 6 lata temu. Jedno mnie kiedy trzymam mojego wnuka: 21-02-2007 17 latek został 3 dni stare i zatrzymałem się po Dr na umówione spotkanie.
http://www.google.com/" target="_blank"> http://www.lung.org/lung-health-and-diseases/lung-disease-lookup/bronchiectasis/learn-about-bronchiectasis.html?referrer=http://www.google.com/




Bronchiectisis komórek macierzystych terapia

Trudy jest moją siostrą. Kiedy była mała dziewczynka, która mieszkała w naszym sąsiedztwie i często gościł w naszym domu. Więc mama i tata zawsze by odnieść się do niej jako szóste dziecko.
Dorastając Trudy rodziców kochał matkę. Jednak nie trzeba dużo, aby zaofiarować. Była ona nadal poza ich życiorysów. Jednak ona była piekielnie jako część naszego życia. Trudy jest piękną osobą. Ja kocham wszystkie moje serce. Przebywała przez wiele dni i nocy spędzanych w domu. Byłaby ona przygotuj się rano z nami ponieważ ona zasadniczo mieszkał z nami.
Moja matka miała serce ze złota. Ona kocham. Czytaliśmy dużo z nią. Tak więc, mimo że nie miała własnej rodziny. Ona jest piekielnie mojej siostrze a ona nie posiadają inne rodzeństwo. Proszę pomóż mojej siostrze.
Powiedziałem Trudy I będzie oddawanie co miesiąc na jej stronie.
Jednakże, do dobrych ludzi na świecie, którzy postrzegają mojego bloga. Przejdź bezpośrednio do Funduszu odwiedź stronę mnie mógłbyś pomóc mojej siostrze pomoc płacą za jej leczenie. Nawet jeśli jej tylko pięć dolarów. Daj to, co każdy może sobie pozwolić.
Byłoby to bardzo dużo dla mnie.

Przejdź Fundusz mnie
Źródło:
https://www.gofundme.com/bronchiectisis-stem-cell-therapy



Source:


No comments:

On this Day Bette Davis was Born